67006
Pozostałe zbiory
W koszyku
W książce zaprezentowano nowoczesne ujęcie ekonomiki i przedsiębiorstwa turystycznego oraz problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego tym przedsiębiorstwem. Przedstawiono rolę przedsiębiorstwa na rynku turystycznym, zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, a także oczekiwania dalsze i konkurencyjne tego typu przedsiębiorstw. Wiele miejsca w książce poświęcono na omówienie instrumentów bezpośredniego i pośredniego oddziaływania na zachowania przedsiębiorców, a także organizacji finansów. Publikacja przeznaczona jest dla studentów i przedsiębiorców z branży turystycznej.
Status dostępności:
Centrala Siewierz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Brudzowice
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Wojkowice Kościelne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Żelisławice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej